Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: svyt
Data: 2012-02-11 14:28:27
nesakyk, nupoliruotas orginalus kupriukas gerai ziurisi. kad jis ne daugiau
vertas gali but, bet ir kad nebepigs irgi manau. beto tokios kolekcines
masinos turi ir finansine verte- jas filmuoja uz pinigus reklamos bei filmai
apie praeiti.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!