Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: eMJei
Data: 2012-02-08 20:16:42
na rodos tu labiau sneki apie kolekcine kaina, imi tam tikra gan auksta
lygi kad butu jau sioks toks prestizas/nepasiekiamumas + retumas (ko
neturi naujos ar apynaujos masinos, nes bet kas eina i salona ir nusiperka).

Tai tokia butu codeco paminetas 8-er, kuri kainuoja nuo 30k lt ir jeigu
toki isigysi, tiketina uz 5 metu parduosi uz tuos pacius ar didesniu
pinigus. teisingai suprantu?

Is esmes E36 yra tas pats, tik mazesneme lygmenyje. Atsifiltruok E36
328i Coupe garagewagen iki 100.000 ridos. Toks labai brangus. Jei
vazinesi savaitgaliais (padarysi nuo 75.000km iki 87.000), ir toliau
tausosi, po penkiu metu parduosi uz tiek pat. istikruju po tiek metu jis
pats isvis dinozauru.

Asmeniskai man E36 Coupe - fantastisko dizaino modelis. Tokiu kaip as
pasaulyje - milijonai. Tereikia kad is to skaiciaus, atsirastu keleta
turciu, su cost no object only the best (biudzeto remuose, nes jei bus
virs jis jau pirks M3 ir t.t.), yra jie nupirks uz prasoma suma...