Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: Robertas9 <robertas 9 @ gmail .com>
Data: 2012-02-09 18:49:53
Nedomina projektas bmw e23 ?
http://aboutbmw.net/uploads/posts/1237749260_1.jpg
Praktiskai supirkau viska nauja ir atsibodo zaist dabar stovi keleta metu.
Pilnas navarotu elektra, autopilotai, elektrines sedynes, webasta, klimato
kontrole, lsd..
Kazka pradziai apie 5 klt noreciau. Realiai reikia susirinkt ir nudazyt.

"CodeC"  parašė naujienų news:jgrd24$tua$1@trimpas.omnitel.net...

On 02/07/2012 02:56 PM, eMJei wrote:
> Na tikrai nemastau apie kasdiena, amerikoniska svajone, savaitgalis,
> saule, nukeltas stogas, M3 variklio garsas, netaupomas kuras, laisve,
> greitis..ech:)

vat nukeltas stogas ir mane vilioja. aisku kabrio turi savu minusu. buna
tokie targa dar. skambinausi del tokios juodos supros is autopliuso
pries kaskiek dienu. nu tai atrodo graziai, bet tuom ir baigiasi
privalumai...

> o e38 kasdienai arba 15kkm metams, yra manau brangoka vaziuot, ten
> tikrai yra kam gest. bet galvoju gal yra koks variklis kur maziausiai
> bedu? kuris ten variantas pats nelepiausias? gal koks 728 ? kuri tu
> mastai?

nu jei jau 2.8 tai tada troike arba M3 kaip sakai. pirkt septinta su
troikes varikliu ir nutrintu frotiniu salonu tai nzn... man kolkas tik
iki tokio lygio susikristalizave reikalavimai:

bet kuriuo atveju turi but galas varomas. bet kuriuo atveju turi buti
kokybiskas salonas. aisku pas troike nesitikiu dvigubu langu ir pan, bet
paziurejus ten visokius peugeot coupe ir pan. tai liudnas vaizdelis
viduj. bmw beveik visose klasese viens is lyderiu. o toliau tai tokie
variantai:

1. arba didelis ir full-featured sedanas. turi but tikrai galingas
variklis, patogus, nu ir grazus aisku. tai cia 7-series kaip ir lyderis
is pasirinkimu. ziurinejau dar pora amerikonu, bet ten... aj, neverta
net sneket turbut.
2. lengva skiedra su pakankamai geru AG/kg santykiu. navarotu tada gali
buti ir maziau. sitam pagrinde reikalavimas, kad gerai valintu. tai cia
gal ir M3 ir 328 ir panasus tinka.
3. senas bet gerai islaikytas ir turintis savito 'sarmo'. cia rimtai
svarstau 944, kai kuriuos amerikonus. praktiskai grynai del vaizdo.

nu, o ka nusipirksiu ir kada tai nzn. jauciu bus taip, kad ekspromtu
kazka uzmatysiu, saus i galva ir jau turesiu.