Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 17:20:42
negimine man, paprasciausiai ne as vienas vertinu konservatyvu skoni o ne
mada. anksciau automoblius darydavo ilgam, o dabar zaislas trumpam,
gamintojai giriasi ne ilgaamziskumu, patogumu remontui, o perdirbimui
tinkamu detaliu kiekiu, bei "siuolaikiska" isvaizda. Nu man visokios meganes
kampuotais kebulais klaikios, ir praejus keliems metams nepripratau, jos tik
dar klaikiau atrodo.
naujesni nei mazdaug e36 man negrazus bmw, iskyrus pirmuka. tureciau pinigu
imciau  Is nauju man tik skodos grazios, ai dar seat alambera ar kaip ten,
buves saranas.
O i 750 irgi smalsiai ziuriu, man jis graziausias is galo tarp bmw, preikis
tik atidarius lempas primena sena tojota,15 metu laukiu kol atpigs, kaip
koks e34 (tada jie tiek pat kainavo) o jie nepinga. tojota supra ir ta
atpigo iki iperkamos man nepersitengiant.
ieskojau pries kelis metus e30 kad butu 524 dizelis, kondicionierius,
universalas ir nesurudijes, norejau moket daug, bet pavyko rast tik puvekus
ar geriausiu atveju kelis kart perdazytus. galvojau ji rimtai antikoroziskai
padengt ir ilgai vazinet, jo eksplotacija pigi, variklio periferija
patikima.... pati konstrukcija man zinoma iki skausmo.
--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!