Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 21:19:56
negeriu siandien :-) ralinem masinom "trumpinami" begiai, sumazeja max 
greitis, kurio trasoj nereikia, o masina greiciau isibegi. su trumpuciais 
begiais visai smagiai vaziuoja net 1,3 golf 2, bet tik iki 60, paskui 
uzdusta, o vaziuojant 130 apsuku buna 6000.

-- 
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!

"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
news:jguf4h$61d$1@trimpas.omnitel.net...
> gydykis
>
> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message 
> news:jgu4al$oob$1@trimpas.omnitel.net...
>> e30 328 begiai per ilgi, reik reduktoriu ir deze nuo 1.8 det, tada valins 
>> iki 160 be priekaistu.
>>
>> -- 
>> vyt/ /
>>
>> e34 524td
>> dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!
>>
>> "DViL" <qwert@qwert.lt> wrote in message 
>> news:jgtbn9$dpm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Is asmenines patirties:
>>> M3 gana komfortiska mashina, tai ne lengva skiedra.
>>> 328 nivalit, 2.8 variklis labai jau civiliskas, ramus, as tikejaus gero 
>>> valinimo... 330 e46 jau kazkaip vaziuoja, taciau tai jau visai ne tie 
>>> "seni geri BMW".
>>> 7er - labai komortiskas, bet velniskai nuobodu vaziuoti
>>> 944 dar nebandziau, bet manau visai fun!
>>> Mano patarimas - irasyk i sarasa Alpina B3 :-)
>>>
>>>> On 02/07/2012 02:56 PM, eMJei wrote:
>>>>> Na tikrai nemastau apie kasdiena, amerikoniska svajone, savaitgalis,
>>>>> saule, nukeltas stogas, M3 variklio garsas, netaupomas kuras, laisve,
>>>>> greitis..ech:)
>>>>
>>>> vat nukeltas stogas ir mane vilioja. aisku kabrio turi savu minusu. 
>>>> buna tokie targa dar. skambinausi del tokios juodos supros is 
>>>> autopliuso pries kaskiek dienu. nu tai atrodo graziai, bet tuom ir 
>>>> baigiasi privalumai...
>>>>
>>>>>
>>>>> o e38 kasdienai arba 15kkm metams, yra manau brangoka vaziuot, ten
>>>>> tikrai yra kam gest. bet galvoju gal yra koks variklis kur maziausiai
>>>>> bedu? kuris ten variantas pats nelepiausias? gal koks 728 ? kuri tu 
>>>>> mastai?
>>>>
>>>> nu jei jau 2.8 tai tada troike arba M3 kaip sakai. pirkt septinta su 
>>>> troikes varikliu ir nutrintu frotiniu salonu tai nzn... man kolkas tik 
>>>> iki tokio lygio susikristalizave reikalavimai:
>>>>
>>>> bet kuriuo atveju turi but galas varomas. bet kuriuo atveju turi buti 
>>>> kokybiskas salonas. aisku pas troike nesitikiu dvigubu langu ir pan, 
>>>> bet paziurejus ten visokius peugeot coupe ir pan. tai liudnas vaizdelis 
>>>> viduj. bmw beveik visose klasese viens is lyderiu. o toliau tai tokie 
>>>> variantai:
>>>>
>>>> 1. arba didelis ir full-featured sedanas. turi but tikrai galingas 
>>>> variklis, patogus, nu ir grazus aisku. tai cia 7-series kaip ir lyderis 
>>>> is pasirinkimu. ziurinejau dar pora amerikonu, bet ten... aj, neverta 
>>>> net sneket turbut.
>>>> 2. lengva skiedra su pakankamai geru AG/kg santykiu. navarotu tada gali 
>>>> buti ir maziau. sitam pagrinde reikalavimas, kad gerai valintu. tai cia 
>>>> gal ir M3 ir 328 ir panasus tinka.
>>>> 3. senas bet gerai islaikytas ir turintis savito 'sarmo'. cia rimtai 
>>>> svarstau 944, kai kuriuos amerikonus. praktiskai grynai del vaizdo.
>>>>
>>>> nu, o ka nusipirksiu ir kada tai nzn. jauciu bus taip, kad ekspromtu 
>>>> kazka uzmatysiu, saus i galva ir jau turesiu.
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2012.02.07 13:46, CodeC wrote:
>>>>>
>>>>>
>>>>>> nu susirasi garaza ir pastatysi ten visai ziemai. o 'ziema' pas mus 
>>>>>> ilga
>>>>>> - beveik puse metu. o jei vazinesi ziema ir laikysi garaze, tai supus 
>>>>>> 5
>>>>>> kart greiciau nei kieme. as noriu nusipirkes auto vazinet. garazas 
>>>>>> prie
>>>>>> namu yra komfortas zmogui, ne masinai. garazas toli nuo namu isvis
>>>>>> nesusipratimas ir galvos skausmas.
>>>>>> kolekcinius auto tai jo, pastatai i garaza, istepi vazelinu ir 
>>>>>> groziesi.
>>>>>> bet jei auto perkama vazinet, tai imho geriau isidet normalu webasto 
>>>>>> su
>>>>>> remote ir bus komfortas sau, nereiks garazo, nereiks vaiksciot iki 
>>>>>> jo.
>>>>>> vagys praktiskai vienintele problema kieme.
>>>>
>>>
>>>
>>
>>