Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-07 13:46:53
On 02/07/2012 12:07 PM, eMJei wrote:
> As pvz turiu svajone E36 M3, reali ta mano svajone, tekainuojanti $10k,
> bet bl* dairaus salia namu garazo, nu man kazkaip su rudyjimu ant kiemo
> idealogiskai kazkas kertasi :))

nu susirasi garaza ir pastatysi ten visai ziemai. o 'ziema' pas mus ilga
- beveik puse metu. o jei vazinesi ziema ir laikysi garaze, tai supus 5
kart greiciau nei kieme. as noriu nusipirkes auto vazinet. garazas prie
namu yra komfortas zmogui, ne masinai. garazas toli nuo namu isvis
nesusipratimas ir galvos skausmas.
kolekcinius auto tai jo, pastatai i garaza, istepi vazelinu ir groziesi.
bet jei auto perkama vazinet, tai imho geriau isidet normalu webasto su
remote ir bus komfortas sau, nereiks garazo, nereiks vaiksciot iki jo.
vagys praktiskai vienintele problema kieme.