Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-06 21:37:18
On 02/06/2012 09:31 PM, Igaliotinis wrote:
> nu netrolinu.

nu tai gal, bet pagal tave gaunasi kad e38 vos ne blogiausias is
blogiausiu. pradzioj ketinau daugiau isleist siam reikalui, bet poto
apsigalvojau, todel visokie 840, mkes ir kiti stebuklai atpuola. is to
ka iperku ir kas patinka nedaug yra is ko rinktis, e38 740 bene
vienintelis variantas. kiti variantai ne BMW.