Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: Robertas9 <robertas 9 @ gmail .com>
Data: 2012-02-10 09:43:33
trumpai

Bmw 735 84'
Variklis po kapitalinio.
automatine deze po kapitalinio.
Kardanas po kapitalinio.
Sedynes tiek prieki tiek gale elektra, oda perdazyta, priekines sedynes
sutvarkytos ir sudeti nauji kaitininimo elementai  "Fante"
Naujai pasiutas stogo ir liuko apmusimas
Nupirkti visi amortikai, pakeisti guoliai visa vaziuokle perdazyta ...
Pripirkta apdailos detaliu daugiau negu reikia.
Lempu po kelis komplektus tiek priekiniu tiek galiniu.
Reduktorius lsd.
Paskutinius tris metus stovi isrinktas, variklis su deze ideti. Esant norui
galima nesunkiai uzvesti.

Dauguma dalyku keista ne del to, kad sugede, o del to, kad jeigu jau keiciu
ta, tai pakeisiu ir kita...
Foto neturiu, bet jei sudomintu pakviesciau i svecius ir viskas butu daug
aiskiau negu paziuret keleta foto. Jei nesi entuziastas, tai abejoju ar
sudomins.
Taip pat del kainos irgi galima tartis. Reikia pridet rankas ir pinigu,
kuriu pati didziausia dalis, tai dazymas.

Dugnas buvo visas nuskustas, suvirintas, padengtas epoksidiniu gruntu, dviem
sluoksniais antikorozinio, ir dazais.

"CodeC"  parašė naujienų news:jh143q$f79$1@trimpas.omnitel.net...

On 02/09/2012 06:49 PM, Robertas9 wrote:
> Nedomina projektas bmw e23 ?
> http://aboutbmw.net/uploads/posts/1237749260_1.jpg
> Praktiskai supirkau viska nauja ir atsibodo zaist dabar stovi keleta metu.
> Pilnas navarotu elektra, autopilotai, elektrines sedynes, webasta,
> klimato kontrole, lsd..
> Kazka pradziai apie 5 klt noreciau. Realiai reikia susirinkt ir nudazyt.

hmm, nu va tokie pasiulymai buna kad apvercia viska aukstyn kojom :)
siaip as nepazadu, kad rimtai susidomesiu pirkt, bet buciau dekingas jei
placiau papasakotum, jei nesunku, kas pirkta, kokios bukles kebulas,
variklis, salonas, kokia ju istorija. gal turi realiu fotkiu kaip ten
viskas atrodo?
siaip jau esu beveik apsisprendes det m3 3.2l varikli i e36 compact'a,
bet niekad nezinai kada persigalvosi...