Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: karloff
Data: 2012-02-08 23:54:16
tai kad ner ten ka pasakot, paprasciau butu prasivaziuot. pas mane buvo
elementarus 2.5 tai tikrai nepasizymejo kazkokia tai galia. valdomumas
neblogas, visi giria. labai patiko sedesena, tiksliau gulesena :) viduj
viskas paprasta ir taporna beveik kaip antram golfe. vienintelis kazkiek
dziuginantis reikalas - ishvaizda. ir tai ne tiek grazhu kiek tipo porsche
ir retoka. maniske buvo labai keistos raudonos spalvos ir bisky papildomai
skoningai paplastmasiuota tai trauke aplinkiniu akis. nu bet siaip... senas,
truputuka ishsiskiriantis grabas. po 944 pirkau papiktinta e30 323 labai
geros bukles tai ka tu... buvo atgaila :) aishku tai gal ne visiems
aktualu - zmones vazineja plastmasinemis barskanciomis siauraakiu mashinomis
ir dziaugiasi. arba golfu fanai vazineja antrais golfais ir jiems tai
geriausia mashina pasaulyje. visgi pabandyk prasivaziuot, man tais laikais
tikrai patiko :)

"CodeC"  parašė naujienų news:jgulf2$ela$1@trimpas.omnitel.net...

On 02/08/2012 10:11 PM, karloff wrote:
> stabdziai ten ne golfo ir uz kriagzhdes bus brangiau. plius reiks
> pajieshkot/palaukt. 944 dalis daliu yra pigios bet kaikurios brangios.
> pasidomek kaip su 944 sankaba :) turejau pries milijona metu 944 targa -
> absoliuciai nieko ten stebuklingo. tik vaizdas dziugino. nebent imt
> turbo arba trilitriny... nu bet vistiek tie keturkaushiai ciulpia - nera
> tos dvasios, garso ir smarves :)

tai as visu tuo pilnai tikiu, bet juk 944 ir neturi but kaip golfas, gal
tame ir dziaugsmas kad jis gausiai kitoks. ir manau visiskai px, kad
elementarus e36 325 valina geriau, ne tam 944 butu prikelinejamas kad i
dragus vaziuot.
jei turejai 944, tai papasakok kanors placiau :) trilitris apysveikis
apie 6k euru, biski pamustas 3-4k. nu dar nera kosmosas, jei nusiteikt
paciam padirbet prie jo.