Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: eMJei
Data: 2012-02-07 10:44:54
nu kaip tycia nagrineju tema toliau, ziurineju tuos E38, na tikrai
dziuginantis sau, is +- idejos o ne reikalo - o toks mano supratimu butu
kazkas iki 100 kkm, garaze laikytas, bmw servise priziuretas - nu viena
mobile radau is pigesniu, tai nori eur6900 (94000 rida).

analogiskas tiek pat prabeges E65  ten kokiu 2007, kainuoja 3x (apie
20000 eur).

kuom jie skiriasi? Abus septintos klases prabangus BMW limuzinai,
panasios technines bukles. tik vienas (Lietuvoje) dar shustras, kitas
jau nelabai. Bet mes kalbame apie automobili sau.. tad i si faktoriu
nusispjaut.

pusbrolis trolina man daznai kad senas bmw, senoviska panele:) ziurejom
Hanckoka su Willu Smithu ten kaip tik pagrindiniame vaidmenyje ledinis
"rykliukas" coupe, tai sakau ka ir sitas tau "su senovine panele" ar
visgi klasika?

Beje viename skelbime mobile jau buvo parashyta, idealus
"youngtimeris".. taigi vyrai E38 po biski virsta klasikiniu automobiliu.