Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2012-02-07 12:06:07
tu cia apsimeti ar kaip? v8 paprastesnis sanaudom, detaliu kainom ir detaliu 
prieinamumu. v12 problematishka su sankaba, jos valdymu, variklio dalimis. 
dar siaip visi seni v12 buna sudile y shuda, kibirais jama tepala ir 
remontuot gaunasi nekazhka. o tu v8 daliu ir paciu varikliu prishikta ant 
kiekvieno kampo. draugelis turi 850 manuala tai per kelis metus sukisho tiek 
kiek mashina kainuoja ir galo nematyt - dabar ar lavona ar sutvarkius 
pardavinet neapsimoketu o remontuot ir toliau kibirais benza degint... irgi 
dziuginanti alternatyva.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jgqqqi$qon$1@trimpas.omnitel.net...

o tikrai tas V8 kuo nors paprastesnis už V12?

On 02/07/2012 10:46 AM, Geralt wrote:
> Vienok 840i ir pigti neturetu stipriai. Cia masina tam kas tokios nori, o 
> jeigu nori sumokes daugiau, nes tas kas tokia turi/turejo - ja irgi 
> rupinosi.
> Bent jau turetu rupintis daugiau uz kokia darbine Corolla, mano nuomone.
> E38 jau kaip ir.... prabangi lietuviu masina patapo. Po 5000Lt :)
>
> Ale vat apziuret 8'erio zmoniskai tai tikrai neteko :-/
> 850 tikrai nesiryzciau, bet 840 ir tas paprastas ir galingas variklis yra 
> gerai.
>
> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message 
> news:jgqlsl$hm3$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 02/07/2012 09:34 AM, Geralt wrote:
>>> Prasom paporinti kodel netinka 840i?
>>
>> nu tas 'netinka' nzn ar cia 'tinkama' savoka :)
>> siaip tai tinka, tik, kad daug niuansu su ja.
>> pirma tai apie pirkima lietuvoj gali pamirst is kart. kai tarkim
>> populiaresniu modeliu (7-series) dar gali tiketis susirasti per laika.
>> del to paties modelio (ne)populiarumo kyla kitos mintys - kaip reikes ja
>> priziuret ir taisyt, pvz isbarskinus lempas, kitas, kad ir smulkias'
>> kebulo dalis. kiek laiko ieskosi ir ar neteks ju pirkt per visokius
>> ebay, laukt po menesi ir t.t. prie to pacio - meistrai. lietuvoj turbut
>> ant vienos rankos pirstu suskaiciuotum zmones kuriem bent minimaliai
>> susipazine su tokia masinu, nes tokiu masinu cia beveik nera.
>> igaliotinis sako kad simakas va jau 'egzotika', sunku diagnozuot, sunku
>> taisyt. tai kaip bus su 8-series?
>> galiausiai - kaina. tvarkingi modeliai vokietijoj *prasideda* nuo 30klt.
>> neziurint dizaino ir karmos, nelabai tas 840i kuom technologiskai
>> pranasesnis uz 740i. o kainuoja 740i tarkim grubiai dvigubai-trigubai
>> pigiau ir rinktis yra daugiau is ko.
>> toliau - 740i galima laikyt dar praktiska masina - daug vietos, ir
>> prieky ir gale, didele bagazine, keturios durys ir t.t. tai 840i jau
>> grynai laisvalaikio masina, patogi galima sakyt tik dviems zmonems.
>> nesakau, kad nenoreciau 840i. labai noreciau, bet pamascius gal labiau
>> 7-series su tuo paciu varikliu labiau 'apsimoka'.
>>
>> p.s. dar viens dalykas. 'isbandyti' ta 8-series irgi problema, ju beveik
>> nera. nu gal ir rastum viena koki, 'kad pasedet'. ka tu zinai - gal ji
>> tau visai nepatiks, gal tik atrodo graziai :) kai tuo tarpu simaka gali
>> siandien pat patestdraivint, palygint skirtingu komplektaciju ir t.t.
>>
>>> Pats seile varvinu ant tokio, bet vat irgi nezinau ar pasiryzciau.
>>
>> seile varvinu ir as.
>>
>>> Tokiai reikia garazo ar bent jau parkingo...
>>
>> del laikymo tai dar klausimas kas geriau. 7-series populiarus, todel
>> (ap)vagiami. nzn kaip tuo atzvilgiu atrodytu 8-series, gal niekam
>> neidomus butu kaip mano volvo, o gal pavogtu sekancia nakti visa? :)
>> saugot nuo sniego ir lietaus nei vienos masinos nesiruosiu - ja perku
>> vazinet, patogumui ir malonumui. turi stovet salia namu. vaiksciot ten
>> kazkur i garaza, aikstele, priziuret garaza, juo rupintis, pirkt ar
>> nuomotis - nx man to reikia. jei tai kelia kazkokiam modeliui problemu,
>> reiskia reikia rinktis kita modeli :)