Tema: Re: bmw, kiemas ir vagys
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 21:15:19
upss, taisau klaidas. rasiau gal pusvalndi begiodamas po namus ir vis
prisokdamas.ne 750 o  850 turejau omeny. o apie e 30, jau kita tema
rasiau-jos ieskojau del 24 litru variklio t.y 324D . o ne 524, o kad jinai
man grazi ir patikima, paprasta eksplotacija.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!