Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: Ignas
Data: 2009-11-03 11:36:00
isivaizduok paprasta situacija: eini tu nakti pas kaimyna pasikt, pamatai
atvaziuojancios masinos sviesas, palauki kol ji pravaziuos, sveikas pasiki,
gryzti namo, toliau miegi, nieks nieko nesako, jokiu liemeniu, nieko...
dabar esama situacija: pestieji lenda po masinu ratais jas matydami, kad del
to nebutu auku, reikia kad vairuotojai irgi juos matytu - aprengiam juos
liemenem
tai va taip ir buna, kad kai ligonis ryja beleka ir uzkieteja viduriai, jam
statoma klizma (per uzpakali)