Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: svyt
Data: 2009-11-02 19:13:07
ten truputi kitaip eismas organizuotas, pvz vilniuje zveryne butu 3 gatves
(vytauto, kestucio ir liubarto) kuriom vaziojama be apribojimu, o visokios
pusu, latviu, ir  kitos skersines gatveles apribotu greiciu, ar tie patys
bajoru sodu gatveles, ju daug kilometrais, bet jos nedaro jokios itakos. kad
ir 20 km/h ten butu apribojimas, uztet ten tokiom gatvem (ir ju daug, tai
pagrindines miesto arterijos) kai pas mus gelezinio vilko, ukmerges, narbuto
visi varo ant 130, ten nera nei sviesoforu nei kitu nesamoniu.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.