Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-28 14:41:10
o straipsnį skaitei ar tik delfinį pavadinimą?

"„Citroen Xsara“ susidūrė su į sankryžą įvažiavusiu automobiliu „Mazda MX3“. Nuo smūgio „Citroen“ nulėkė nuo kelio, kliudė bei sužalojo 72 metų pėsčiąjį."

prie ko čia tamsa? citroenai cia siaucia.

"Apie 17 valandą Mažeikių gatve važiavęs automobilis „Audi 100“ partrenkė ir sužalojo į gatvę išbėgusią 9 metų mergaitę"

vaikui staigiai išbėgus dažnas ir dieną jį nutrenktų.

"automobilis „Renault Laguna“ nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje parbloškė ir sužalojo dvi pėsčiąsias – 63 metų moterį ir 9-erių mergaitę."

jei jau aklas nemato, kad prie perėjos artėja ir bobute 63m isejo letai i perėją, tai tokiam ir saulė nepadės.

"automobilis „Citroen Xsara Picaso“ atsitrenkė į priekyje važiavusį ir prieš pėsčiųjų perėją sustojusį automobilį „Peugeot 306“. Šis nuo smūgio pariedėjo į priekį, partrenkė ir sužalojo pėsčiųjų perėja ėjusį 21-erių jaunuolį."

prie ko cia tamsa? citroenai siaucia.

"automobilis „Mercedes Benz B150“ nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje partrenkė ir sužalojo 59-erių vyrą."

va, gal ir del tamsos.
visgi ne siaip po ratais issoko, o  dar vienas aklas nemato, kad prie perejos arteja.

"kelyje Kaunas – Marijampolė - Suvalkai. Automobilis „Toyota“ ties nuvažiavimu į Raudondvario plentą partrenkė ir mirtinai sužalojo į plentą netikėtai išėjusią 54-erių kaunietę."

nu cia tai del tamsos.
bet prie ko cia kaunas? ir jo gatviu apsvietimas?

"automobilis „VW Golf“ nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje partrenkė ir sužalojo 54-erių moterį."

gal irgi del tamsos, bet vel: perejoj. ir ne jaunuolis greitu zingsniu.

a beje, kodel čia toks populistinis sprendimas: vairuotojas išlipus į važiuojamąją dalį reikia liemenės, dviratininkams, reikia liemenės arba atšvaitų ant drabužių,
o pėstieji gali tamsoje juodai apsirengę lyst į gatvę? kiekvienam be atšvaitų, ar liemenės po baudelę ir būtų saugu, o ne politikuot apie gatvių apšvietimą, kaip maži vaikai,
iš tokio straipsnio kaip tik matosi, jog gatvių apšvietimas nereikalingas, o tik reikia pastatyti po 4 lempų stulpus prie perėjų ir užteks.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/