Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: Ignas
Data: 2009-10-30 11:52:38
prie ko cia KET laikymasis ir pestysis
pats rasai: "iki bet kurios iš anksto numatomos
kliūties" va kai pestysis bent isivaizduos kaip ir kiek mato vairuotojas
tamsiu paros metu tada gal bus atsargesnis... ir siaip klausimuks: kamn
turetu labiau rupet pesciojo gyvybe, man kaip vairuotojui ar paciam
pesciajam?
ir pabaigai zinai kaip ir kur galima pereidinet gatve? kiek pesciuju to
laikosi? isivaizduok dabar kiek pesciuju laksto per raudona arba tam
neskirtose vietose per vaziuojamaja daly..., o jei toks pat nuosimtis
vairuotoju panasiai elgtusi...?