Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-28 15:05:10
čia lošia, kad pas mus per didelis atotrūkis tarp turtingų ir vargšų tfu ple norėjau pasakyti,
kad vieni kaip šumacheriai laksto, kiti vos juda sudarydami nervų grandinę už savęs ir priversdami pavojingai lenkti gazuojant per nervus.
tada visiems kitiems belieka pasitraukti kol šios dvi grupės išsidaužys.