Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: linuji
Data: 2009-10-29 15:57:21
juokas juokais, bet pries pora menesiu mieste vos nenukaliau vieno keglio -
jau buvo tamsu, bet dar zibintai nebuvo iziebti. vaziavau pirma juosta ir ne
nepamaciau, kaip pestysis perejes 3 juostas is kaires prie kapoto sustojo.
gerai, kad sustojo.. buciau tikrai nuskynes. o greicio nevirsijau ir
ziurejau, kad nieks neisoktu is desines prie perejos..
bet cia nenusisaugosi, o dar kai tamsu, lyja, ir megsta prie visokiu
pardotuviu sokt i gatve bilekas..

dar kazkaip gerai, kai zmogus sviesiai apsirenges ar ryskiau - lengviau
pamatyt. bet tos laidotuviu mados - tai polnyj pzdc.