Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: Ignas
Data: 2009-10-30 13:17:03
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
news:hcef34$1l0$1@trimpas.omnitel.net...

> Normalu įsivaizduoti, kad vairuotojai mato panašiai kaip ir pėstysis,
> akiniai juk privalomi. O kad jie važiuoja užsimerkę ar su
> nevalytais/suskilinėjusiais stiklais, tai dar visai nereiškia, kad dėl to
> pėstieji turi šviesti lyg kalėdinės eglutės.

turiu itarima kad tamsta net teisiu neturit: pagrindinis skirtumas kad auto
sviecia visa para, pestysis - ne (tai kad pestysis ziuri is ~1.7m aukscio, o
lengvuju vairuotojai ~1.2 irgi turi reiksme). paziurejus kas darosi gatveje,
tai kaip tik turiu itarima kad pestieji vaiksto uzsimerke...

> O kas apie tai parašyta KET?

prie ko cia KET? ten parasyta kad Petra turi saugot labiau nei saugosi pats
Petras?

> Tai ir reikalauk, kad nelakstytų kur draudžiama, o ne bandyk liemenes bei
> šalmus padaryti privalomus.
> Beje, dėl manęs tai ne vietoje per gatves neatsargiai vaikštančius gali
> trankyti – man mažiau kliūčių liks. :)

parodyk kur reikalavau salmu, o  liemenes tamsiu paros metu netgi labai
reikalingos (jei manai kitaip, tai tu pestysis)
vat visalaik pestieji apie vairuotoju pareigas kalba, o savo uzmirsta...