Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: Nerijus
Data: 2009-10-28 14:50:33
> a beje, kodel čia toks populistinis sprendimas: vairuotojas išlipus į važiuojamąją dalį reikia liemenės, dviratininkams, reikia liemenės arba atšvaitų ant drabužių,
> o pėstieji gali tamsoje juodai apsirengę lyst į gatvę? kiekvienam be atšvaitų, ar liemenės po baudelę ir būtų saugu, o ne politikuot apie gatvių apšvietimą, kaip maži vaikai,
> iš tokio straipsnio kaip tik matosi, jog gatvių apšvietimas nereikalingas, o tik reikia pastatyti po 4 lempų stulpus prie perėjų ir užteks.

	Kas juokingiausia, kad tos spec lempos perejoms jau yra pastatytos. Dar
nuo tu laiku kai gatves ishvis dazhnai nebuvo apshviechiamos. Tik ydomu
ar jos dabar dega. Eisiu shiandia namo, paziuresiu specialiai.
	O tai priprato visi kaip ponai po pashviestas kaip diena gatves
vazhinet, tai ir gaunas taip.

	N. M.