Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: KEdas
Data: 2009-10-30 12:27:48
Ignas rašė:
> prie ko cia KET laikymasis ir pestysis
> pats rasai: "iki bet kurios iš anksto numatomos
> kliūties" va kai pestysis bent isivaizduos kaip ir kiek mato vairuotojas
> tamsiu paros metu

Normalu įsivaizduoti, kad vairuotojai mato panašiai kaip ir pėstysis,
akiniai juk privalomi. O kad jie važiuoja užsimerkę ar su
nevalytais/suskilinėjusiais stiklais, tai dar visai nereiškia, kad dėl
to pėstieji turi šviesti lyg kalėdinės eglutės.

> kamn
> turetu labiau rupet pesciojo gyvybe, man kaip vairuotojui ar paciam
> pesciajam?

O kas apie tai parašyta KET?

> ir pabaigai zinai kaip ir kur galima pereidinet gatve? kiek pesciuju to
> laikosi? isivaizduok dabar kiek pesciuju laksto per raudona arba tam
> neskirtose vietose per vaziuojamaja daly...,

Tai ir reikalauk, kad nelakstytų kur draudžiama, o ne bandyk liemenes
bei šalmus padaryti privalomus.
Beje, dėl manęs tai ne vietoje per gatves neatsargiai vaikštančius gali
trankyti – man mažiau kliūčių liks. :)