Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: linuji
Data: 2009-10-28 16:14:29
lietuviai gi savizudziu tauta! ko cia stebetis :)
pazvelkite, kas gatvemis vaiksto...
visi juodai arba tamsiai apsirenge - kad numirus jau nebereiketu perrenginet
ir "graziai" atrodytu.
taip ir saugaus savizudziu vairuodamas, bo nesinori kokiam ar kokiai
paslaugos daryt ant savo sazines..

isvis nafig ta juoda spalva? :)
kad nieks nematytu ir lengviau butu nukalt vairuotojams..