Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: Rugpjutis
Data: 2009-10-28 14:51:52
.... tikra tiesa, as sia savaite, pirmadieni ir antradieni, vakare sutemus su
reikalais vazinejau Kauno gatvemis - baisus reikalas del matomumo...

Tik laiko klausimas - kada, kas ir kur atsitiks. Kol kas nesiskundziu savo
regejimu ir reakcija, bet tokiomis salygomis vazinejant nuovargis auga
tiesiog su kiekviena sekunde. Be nuotykiu gatve pravaziuoti - sekmes
reikalas.

Uzuojauta nukentejusiems. Geda - tokiu budu taupantiems Kauno valdininkams.