Tema: Re: ne man vienam prastai atrodo apsviestos gatves
Autorius: Nerijus
Data: 2009-10-30 16:13:07
KEdas wrote:

> Dar nereikalavai. Atsiimu.

> O normalių argumentų bus?

> Dar nepastebėjau čia pasisakančio pėsčiojo. Kol kas tik matau, kad kai
> kurie vairuotojai užmiršę savo pareigas aiškina kaip turi elgtis ir kaip
> privalo rengtis kiti eismo dalyviai. :P

	Ash peschiasis. Man ta diskusija giliai dzin. Keliais nakti
nevaikshtau. Mieste vaikshtau shaligatviais, po mashinom neshokineju. O
eidamas per pereje einu taip kad mashina visai nestabdydama manes
nepervazhiuotu. Ishimtis jei ji pati pamato ir sustoja praleisti. Ir
nematau jokiu problemu. Kam tie atsvaitai? Kam tos liemenes? Eik taip,
kad mashina fizishkai negaletu uzhvazhiuoti ir viskas bus OK.

	Visada reikia elgtis taip, lyg kiti taves nematytu, nes dabar gatvese
visokiu loxu vairuotoju pilna. :-)

	N. M.