Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: Lapinas
Data: 2017-09-20 21:46:47
Magnatas, persidirbai. Atsipalaiduok (: rašiau apie ralius
Užsienin, tai Latvijon, Lenkijon ralio pažiūrėt: 600km maksimum. Kadangi
dviese su pačia dalinamės automobiliu ir tuo pomėgiu, tai labi yzi gaunasi.
O mersas, nes, nu, patogios sėdynės, garso izoliacija gera, tai mažiau
vargina, nu ir šiaip TIKRAI jame mažiau pavargsti. Nu tai subjektyviai, 300
km fiziškai mažiau vargina negu su civiku 100 km.