Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-20 15:34:25
Bet tai blet, radai su kuo ginčytis. Kodekas autosuose panašiai kaip 
Audrys o.politics. Nu parašė, nu ir ką - praleidi pro ausis ir darai 
kaip tau reikia ;]
Aišku kad pirk tu tą ev, aš tik pagalvočiau ar nereiktų antros auto 
parduot, tobiš pasilikt mersą ir ev. Bent jau aš taip daryčiau.

Reik su Tomu pakalbėt, kaip ten situacija su biškį daužtais vakaruose, 
gal apsimoka pasidairinėt.

2017.09.20 15:27, Lapinas rašė:
> "... vis tiek tos vynuogės rūgščios...", ane?
> 
> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:optmg2$lvf$1@trimpas.omnitel.net...
>> kad kalbet kitam kontekste negu "kazin ar spesiu pasidziaugti 
>> isskirtinemis EV zaisliuku privilegijomis ar ne". aisku, dabar elektra 
>> be akcizo, dyzelis kolonelej su akcizu. bet taip amzinai nebus.
>>
>> On 2017.09.20 15:19, mindau wrote:
>>> kodel reiketu akciza is dyzelio isminusuot?
>>>
>>>
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:optlop$l8g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> On 2017.09.20 15:04, Lapinas wrote:
>>>> https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/charging-range.html
>>>>
>>>> 28 kWh 200 km laboratorinėm sąlygom, vėl viską pagražinai
>>>> 14 kWh/100km
>>>> pridedam krovimo nuostolius 14/0.7 = 20
>>>> pridedam laboratorinių/realių sąlygų paklaidą: 20*1,5=30
>>>> 30*0,114=3,42€
>>>> Nu tai 3 litrai dyzelio.
>>>
>>> tai kad jau matuoji, matuok viska eurais, nes elektra litrais
>>> nesimatuoja. ir kai skaiciuoji dyzelio litrus, isminusuok akciza.
>>> is naujo parasyk ar vis dar pigu atrodo EV leaf'as.
>>> ir siaip:
>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf
>>> with 24 kWh battery 135 km (84 miles) EPA
>>> with 30 kWh battery 172 km (107 miles) EPA
>>> tai cia teorija. pilna forumuose versmu, kad naujas BEVEIK tiek ir
>>> nuvaziuoja, pora metu padroztas jau beveik daznas neberodo pilnos
>>> batarkes net katik pakrautas arba padalos pradeda kristi zymiai greiciau
>>> ir atstumas krenta juntamai. o kraunant tai elektra siurbia tuo paciu
>>> tarifu...
>>>
>>>>
>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>> news:optkui$kfh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> matematiskai. jeigu su 24kwh batarke idealiom salygom vos simta 
>>>>> perlipa teoriniam teste, o realiam klimate ir simto nenuvaziuoja, 
>>>>> tai kiek tavo manymu per skaitikli prasisuka kraunant? iskaitant 
>>>>> krovimo ir iskrovimo nuostolius?
>>>>>
>>>>> On 2017.09.20 14:48, amenox wrote:
>>>>>> O kiek realybėj gaunasi? Kaip tą tavo "daugiau" interpretuot?
>>>>>>
>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:optkcb$jv3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> tai ir tie 10kwh 100km berods smarkiai pagrazinti, realybej daugiau
>>>>>> gaunasi. dyzeline webasta EV aisku irgi savotiskai atrodo, beto, 
>>>>>> vasara
>>>>>> webasta nepasaldys, bet px. del hobio daug ka galima pateisinti ir 
>>>>>> paneigti.
>>>>>>
>>>>>> On 2017.09.20 14:39, Lapinas wrote:
>>>>>>> Nu blyn, vėl jokių skaičiavimų, kad pagrįst teiginį.
>>>>>>> Thermo top c 0,34-0,7 kg/h, vadinasi prie 2 litrų pridedam 1,4 
>>>>>>> maksimum ir gaunam 3,4, bet tikrai ne 5.
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>>>> news:optjaf$j07$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> pridedam realaus Lietuvos klimato salygas su sildymu/saldymu, ir 
>>>>>>>> turim tipiniu 5 litru dyzelio atitikmeni elektros pavidalu. dar 
>>>>>>>> % laisvai gali buti ir ne 50. tiek kiek reikes ir bus galima 
>>>>>>>> paimti.
>>>>>>>> dar jeigu islipt is leafo kibiro i kazka i masina panasaus, tai 
>>>>>>>> salia kosmines auto kainos ir elektra nebeatrodys tokia pigi :)
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2017.09.20 14:08, Lapinas wrote:
>>>>>>>>> 0,228 * 10kWh gaunas 2,28€ euro 100kilometrų. 2 litrai dyzelio.
>>>>>>>>> Nu vis tiek pigu.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>>>>>> news:opo73v$spf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> On 2017.09.18 13:22, Lapinas wrote:
>>>>>>>>>>> Tai tada parduosim tą troleibusą ir pirksim Lančią, kame 
>>>>>>>>>>> parkės? Kiek ten tas akcizas pabrangins elektrą, 15 
>>>>>>>>>>> nuošimčių? Vis tiek pigu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> kiek reikes, tiek ir pabrangins. pvz 50%. vis tiek pigu bus?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:opnppc$fu7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> On 2017.09.18 09:22, bzik wrote:
>>>>>>>>>>>>> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo.
>>>>>>>>>>>> nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums 
>>>>>>>>>>>> sena, ir nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins 
>>>>>>>>>>>> elektra papildomai ir bus taip pat pigu/brangu kaip dabar 
>>>>>>>>>>>> dyzeliu, dings visos lengvatos ir visi debuginsim naujos 
>>>>>>>>>>>> technologijos trukumus N metu. kai jau apsidziaugsim, kad 
>>>>>>>>>>>> 'imanoma naudotis be proto pisimo', ciklas vel kartosis. bus 
>>>>>>>>>>>> sugalvota ir itikinamai botanikams pateikta, kodel del gamta 
>>>>>>>>>>>> tersianciu elektromobiliu tuoj nugrius dangus ir istirps 
>>>>>>>>>>>> ledynai, ir visi idejiniai frykai vel aikcios, kiek cia 
>>>>>>>>>>>> galim tersti, reik uz sekancia nauja technologija moket 
>>>>>>>>>>>> trigubai is idejos. kaip dabar su dyzeliu.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių 
>>>>>>>>>>>>> išlaidų skirtumui.
>>>>>>>>>>>>> Apie sąnaudas 
>>>>>>>>>>>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ 
>>>>>>>>>>>>> "Lapinas"  wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt...
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka?
>>>>>>>>>>>>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais 
>>>>>>>>>>>>> žeurei pigu važiuot
>>>>>>>>>>>>> gaunasi.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių 
>>>>>>>>>>>>> mokamų parkavimų ir A
>>>>>>>>>>>>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 
>>>>>>>>>>>>> 1000 km per mėnesį
>>>>>>>>>>>>> verta ar ne?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>