Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-09-20 15:45:09
Ar sakydamas, kad busto kainas bus 54k, tu turejai galvoje 54k piniginiu
vienetu, ju nesukonkretindamas, o mes su spakainu neteisingai supratom?

"CodeC"  wrote in message news:optngq$mve$1@trimpas.omnitel.net...

graudziausia, kad pats nesuvoki, kad skirtumas tik toks, kai 'tada'
kalbejau, popieriukas vadinosi litas, o dabar vadinasi euras. tendencija
ir santykis deja toks kaip sakiau toks BEVEIK ir yra. tik negi sunauja
praleis proga palot garsiai :)