Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-20 15:36:27
Šitas tai toks graudus blia, kaip minimum. Nx tas įžvalgas čia 
transliuot, jei paskui nuo jų reikia tokiais lievais metodais atsifutbolint.

2017.09.20 15:34, Linas Petkevičius rašė:
> ir nesvarbu kokia valiuta
> 
> "mindau"  wrote in message news:optn3n$min$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> kada ir koks bus akcizas? konkreciai.
> ok, gali su kokiu 5 metu paklaida ir 50% paklaida tarifui.
> 
> 
> 
> 
> "CodeC"  wrote in message news:optmg2$lvf$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> kad kalbet kitam kontekste negu "kazin ar spesiu pasidziaugti
> isskirtinemis EV zaisliuku privilegijomis ar ne". aisku, dabar elektra
> be akcizo, dyzelis kolonelej su akcizu. bet taip amzinai nebus.
> 
> On 2017.09.20 15:19, mindau wrote:
>> kodel reiketu akciza is dyzelio isminusuot?
>>
>>
>>
>> "CodeC"  wrote in message news:optlop$l8g$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On 2017.09.20 15:04, Lapinas wrote:
>>> https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/charging-range.html
>>>
>>> 28 kWh 200 km laboratorinėm sąlygom, vėl viską pagražinai
>>> 14 kWh/100km
>>> pridedam krovimo nuostolius 14/0.7 = 20
>>> pridedam laboratorinių/realių sąlygų paklaidą: 20*1,5=30
>>> 30*0,114=3,42€
>>> Nu tai 3 litrai dyzelio.
>>
>> tai kad jau matuoji, matuok viska eurais, nes elektra litrais
>> nesimatuoja. ir kai skaiciuoji dyzelio litrus, isminusuok akciza.
>> is naujo parasyk ar vis dar pigu atrodo EV leaf'as.
>> ir siaip:
>> https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf
>> with 24 kWh battery 135 km (84 miles) EPA
>> with 30 kWh battery 172 km (107 miles) EPA
>> tai cia teorija. pilna forumuose versmu, kad naujas BEVEIK tiek ir
>> nuvaziuoja, pora metu padroztas jau beveik daznas neberodo pilnos
>> batarkes net katik pakrautas arba padalos pradeda kristi zymiai greiciau
>> ir atstumas krenta juntamai. o kraunant tai elektra siurbia tuo paciu
>> tarifu...
>>
>>>
>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>> news:optkui$kfh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> matematiskai. jeigu su 24kwh batarke idealiom salygom vos simta 
>>>> perlipa teoriniam teste, o realiam klimate ir simto nenuvaziuoja, 
>>>> tai kiek tavo manymu per skaitikli prasisuka kraunant? iskaitant 
>>>> krovimo ir iskrovimo nuostolius?
>>>>
>>>> On 2017.09.20 14:48, amenox wrote:
>>>>> O kiek realybėj gaunasi? Kaip tą tavo "daugiau" interpretuot?
>>>>>
>>>>> "CodeC"  wrote in message news:optkcb$jv3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> tai ir tie 10kwh 100km berods smarkiai pagrazinti, realybej daugiau
>>>>> gaunasi. dyzeline webasta EV aisku irgi savotiskai atrodo, beto, 
>>>>> vasara
>>>>> webasta nepasaldys, bet px. del hobio daug ka galima pateisinti ir 
>>>>> paneigti.
>>>>>
>>>>> On 2017.09.20 14:39, Lapinas wrote:
>>>>>> Nu blyn, vėl jokių skaičiavimų, kad pagrįst teiginį.
>>>>>> Thermo top c 0,34-0,7 kg/h, vadinasi prie 2 litrų pridedam 1,4 
>>>>>> maksimum ir gaunam 3,4, bet tikrai ne 5.
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>>> news:optjaf$j07$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> pridedam realaus Lietuvos klimato salygas su sildymu/saldymu, ir 
>>>>>>> turim tipiniu 5 litru dyzelio atitikmeni elektros pavidalu. dar % 
>>>>>>> laisvai gali buti ir ne 50. tiek kiek reikes ir bus galima paimti.
>>>>>>> dar jeigu islipt is leafo kibiro i kazka i masina panasaus, tai 
>>>>>>> salia kosmines auto kainos ir elektra nebeatrodys tokia pigi :)
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.09.20 14:08, Lapinas wrote:
>>>>>>>> 0,228 * 10kWh gaunas 2,28€ euro 100kilometrų. 2 litrai dyzelio.
>>>>>>>> Nu vis tiek pigu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>>>>> news:opo73v$spf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> On 2017.09.18 13:22, Lapinas wrote:
>>>>>>>>>> Tai tada parduosim tą troleibusą ir pirksim Lančią, kame 
>>>>>>>>>> parkės? Kiek ten tas akcizas pabrangins elektrą, 15 nuošimčių? 
>>>>>>>>>> Vis tiek pigu.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> kiek reikes, tiek ir pabrangins. pvz 50%. vis tiek pigu bus?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:opnppc$fu7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> On 2017.09.18 09:22, bzik wrote:
>>>>>>>>>>>> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo.
>>>>>>>>>>> nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums 
>>>>>>>>>>> sena, ir nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins 
>>>>>>>>>>> elektra papildomai ir bus taip pat pigu/brangu kaip dabar 
>>>>>>>>>>> dyzeliu, dings visos lengvatos ir visi debuginsim naujos 
>>>>>>>>>>> technologijos trukumus N metu. kai jau apsidziaugsim, kad 
>>>>>>>>>>> 'imanoma naudotis be proto pisimo', ciklas vel kartosis. bus 
>>>>>>>>>>> sugalvota ir itikinamai botanikams pateikta, kodel del gamta 
>>>>>>>>>>> tersianciu elektromobiliu tuoj nugrius dangus ir istirps 
>>>>>>>>>>> ledynai, ir visi idejiniai frykai vel aikcios, kiek cia galim 
>>>>>>>>>>> tersti, reik uz sekancia nauja technologija moket trigubai is 
>>>>>>>>>>> idejos. kaip dabar su dyzeliu.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių 
>>>>>>>>>>>> išlaidų skirtumui.
>>>>>>>>>>>> Apie sąnaudas 
>>>>>>>>>>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ 
>>>>>>>>>>>> "Lapinas"  wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt...
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka?
>>>>>>>>>>>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais 
>>>>>>>>>>>> žeurei pigu važiuot
>>>>>>>>>>>> gaunasi.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių 
>>>>>>>>>>>> mokamų parkavimų ir A
>>>>>>>>>>>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 
>>>>>>>>>>>> 1000 km per mėnesį
>>>>>>>>>>>> verta ar ne?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>
>