Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-20 14:54:58
matematiskai. jeigu su 24kwh batarke idealiom salygom vos simta perlipa 
teoriniam teste, o realiam klimate ir simto nenuvaziuoja, tai kiek tavo 
manymu per skaitikli prasisuka kraunant? iskaitant krovimo ir iskrovimo 
nuostolius?

On 2017.09.20 14:48, amenox wrote:
> O kiek realybėj gaunasi? Kaip tą tavo "daugiau" interpretuot?
> 
> "CodeC"  wrote in message news:optkcb$jv3$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> tai ir tie 10kwh 100km berods smarkiai pagrazinti, realybej daugiau
> gaunasi. dyzeline webasta EV aisku irgi savotiskai atrodo, beto, vasara
> webasta nepasaldys, bet px. del hobio daug ka galima pateisinti ir 
> paneigti.
> 
> On 2017.09.20 14:39, Lapinas wrote:
>> Nu blyn, vėl jokių skaičiavimų, kad pagrįst teiginį.
>> Thermo top c 0,34-0,7 kg/h, vadinasi prie 2 litrų pridedam 1,4 
>> maksimum ir gaunam 3,4, bet tikrai ne 5.
>>
>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:optjaf$j07$1@trimpas.omnitel.net...
>>> pridedam realaus Lietuvos klimato salygas su sildymu/saldymu, ir 
>>> turim tipiniu 5 litru dyzelio atitikmeni elektros pavidalu. dar % 
>>> laisvai gali buti ir ne 50. tiek kiek reikes ir bus galima paimti.
>>> dar jeigu islipt is leafo kibiro i kazka i masina panasaus, tai salia 
>>> kosmines auto kainos ir elektra nebeatrodys tokia pigi :)
>>>
>>> On 2017.09.20 14:08, Lapinas wrote:
>>>> 0,228 * 10kWh gaunas 2,28€ euro 100kilometrų. 2 litrai dyzelio.
>>>> Nu vis tiek pigu.
>>>>
>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>> news:opo73v$spf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 2017.09.18 13:22, Lapinas wrote:
>>>>>> Tai tada parduosim tą troleibusą ir pirksim Lančią, kame parkės? 
>>>>>> Kiek ten tas akcizas pabrangins elektrą, 15 nuošimčių? Vis tiek pigu.
>>>>>
>>>>> kiek reikes, tiek ir pabrangins. pvz 50%. vis tiek pigu bus?
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>>> news:opnppc$fu7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 2017.09.18 09:22, bzik wrote:
>>>>>>>> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo
>>>>>>>
>>>>>>> ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo.
>>>>>>> nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums sena, 
>>>>>>> ir nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins elektra 
>>>>>>> papildomai ir bus taip pat pigu/brangu kaip dabar dyzeliu, dings 
>>>>>>> visos lengvatos ir visi debuginsim naujos technologijos trukumus 
>>>>>>> N metu. kai jau apsidziaugsim, kad 'imanoma naudotis be proto 
>>>>>>> pisimo', ciklas vel kartosis. bus sugalvota ir itikinamai 
>>>>>>> botanikams pateikta, kodel del gamta tersianciu elektromobiliu 
>>>>>>> tuoj nugrius dangus ir istirps ledynai, ir visi idejiniai frykai 
>>>>>>> vel aikcios, kiek cia galim tersti, reik uz sekancia nauja 
>>>>>>> technologija moket trigubai is idejos. kaip dabar su dyzeliu.
>>>>>>>
>>>>>>>> variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių išlaidų 
>>>>>>>> skirtumui.
>>>>>>>> Apie sąnaudas 
>>>>>>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ 
>>>>>>>> "Lapinas"  wrote in message news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka?
>>>>>>>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei 
>>>>>>>> pigu važiuot
>>>>>>>> gaunasi.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų 
>>>>>>>> parkavimų ir A
>>>>>>>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km 
>>>>>>>> per mėnesį
>>>>>>>> verta ar ne?
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>