Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-18 22:47:37
1. Aš apie nuvertėjimą, su Honda dabar lyg ir nelyginau.
2. Nori pasimėtyt bele kokiom kainom iš bele kokių linkų - va grynai pirmas
rezultatas iš googlo su pasirinkimu "puslapiai iš Lietuvos" ir su paieškos
fraze "honda cr-v 2014" -
http://www.autobilis.lt/advert/90427/honda-cr-v-2014 - pigiau, bet ne
dvigubai (ir dar turint omeny, kad tavo linke M).
3. Grįžtant prie nuvertėjimo - labai nesigilinau, bet spėju, kad per 3 metus
net ir tie 44kEur yra ne daugiau 50% pradinės konkretaus aparato kainos,
Honda gi per 3 metus vidutiniškai nuvertėja <30%
4. Mano replika buvo į tavo frazę, kurią apdairiai nutrynei - "kaži nx
nuvertėja jei viskas taip puJkeJ?"
5. Mano klausimas buvo kaži, kodėl X5 nx nuvertėja jei viskas taip puJkeJ?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i