Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-18 23:54:15
news:opp9g8$tem$1@trimpas.omnitel.net...
> kas mano linke M? M tai V8 benzinas, o ne trilitris dyzelis.

M yra ir zyzelius. Taviškiam linke taip, ten M tiem, kurie tikro M neįperka,
t.y. tik M raidė pavadinime ir M Sport spoilerių paketas, bet fakto, kad tai
ne standartinė pigiausia komplektacija, tai nekeičia.

> kas link Hondos kainos, prašyt galima ką nori, bet kad jos parduotuvėj
> naujos panašiai kainuoja. Nekalbant apie benzinėlius varguolėlius po 20k.

Kartoju.
1. Aš su jokiom Hondom nieko lygint nebandžiau. Bet jei visgi lygint
nuvertėjimą ir prisimint tavo frazę "kaži nx nuvertėja jei viskas taip
puJkeJ", tai X5 yra beveik 2x didesnis NEpuJkumas, nei eilinė viedrinė CR-V.
2. Apie prašyt galima ką nori, aš lygiai taip pat sėkmingai galiu pasakyt ir
tavo bele kokio linko atveju, kuriame pardavėjas net nepasivargino
parduodamos mašinos nuotraukų įdėt - gi loxučiai prie babkių ant tokio
premiumo kai musės ant šūdo mesis, ką čia bybį vargintis. Taip kad
teiginiui, kad tavo linko kaina realesnė nei mano nematau jokio pagrindo,
net jei, pasikartosiu, šitą temos atšaką tu pradėjai ir aš pratęsiau būtent
akcentuojant nuvertėjimo tempus, o ne absoliutines kainas.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i