Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-18 09:40:44
On 2017.09.18 09:22, bzik wrote:
> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo

ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo.
nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums sena, ir
nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins elektra papildomai ir bus
taip pat pigu/brangu kaip dabar dyzeliu, dings visos lengvatos ir visi
debuginsim naujos technologijos trukumus N metu. kai jau apsidziaugsim,
kad 'imanoma naudotis be proto pisimo', ciklas vel kartosis. bus
sugalvota ir itikinamai botanikams pateikta, kodel del gamta tersianciu
elektromobiliu tuoj nugrius dangus ir istirps ledynai, ir visi idejiniai
frykai vel aikcios, kiek cia galim tersti, reik uz sekancia nauja
technologija moket trigubai is idejos. kaip dabar su dyzeliu.