Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-20 14:27:11
pridedam realaus Lietuvos klimato salygas su sildymu/saldymu, ir turim
tipiniu 5 litru dyzelio atitikmeni elektros pavidalu. dar % laisvai gali
buti ir ne 50. tiek kiek reikes ir bus galima paimti.
dar jeigu islipt is leafo kibiro i kazka i masina panasaus, tai salia
kosmines auto kainos ir elektra nebeatrodys tokia pigi :)