Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-18 23:09:45
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:opp84g$sel$1@trimpas.omnitel.net...

> tik rida 8x mazesne.

Nu. O Dainiusho linke X5M. Ir nuvertėjęs (mano replika buvo būtent apie
nuvertėjimo tempus, o ne absoliutines kainas) stipriau. Ir?

> pats ir metai bilekokius linkus, b su p kaip visada lygindamas. nesuvoki
> kodel tikras premium smarkiai nuverteja ir "kyla tokie klausimai" su EV
> lyginant - reiktu daugiau skaityt, maziau rasyt.

Teisingai, tiek tau, tiek Dainiushui "reiktu daugiau skaityt, maziau
rasyt.". Lygint pradėjau ne aš, ir linkus mėtyt pradėjau ne aš.

> bl bl, neturiu ka pridurti. mano mociutei jauciu taip ilgai aiskint
> nereiktu.

Aš puikiai suprantu, kad močiutė savo anūkėlio įtakai gali lengvai pasiduot,
bent jau apie tuos dalykus, kuriuos nesupranta, ir kai pati pamiršta (kaip
Dainiushas arba ir tu pats), ką prieš kiek laiko sakė.
O kodėl reikia tą patį fenomeną aiškint diametraliai priešingai,
priklausomai nuo to ar šneka eina apie dievinamą premiumą, ar elektrokarą,
man įrodinėt gali net nepradėt, nes tu nei aiškint nemoki, nei aš tavo
močiutė.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i