Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-09-20 20:35:07
O gal tai variantas keisti gyvenimo buda? Uzienin su darbais varai?
Pavyzdziui, jei atostogos - gal keist formata? As irgi pora kartu per metus
issiraunu į uzsieni, kur keliauju automobiliu. Bet tiek finansiskai, tiek
idomumo prasme - nuomotas atmusa visus mersus.

"Lapinas"  wrote in message news:opu8jr$6e8$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai ir blaškausi kurion pusėn optimizuot autoparką.
Pardavus mersą gausis 2 vnt suzuki jimny arba 0,25 leaf (:
Į ralius važiuoju 3-4 kart Lietuvoj, kur reik Jimny, ir 1-2 užsienin, kur
jau geriau mersas
Su leafu ralin nevažiuosiu

Blet, dėl ko aš čia pasakoju?