Tema: Re: Elektromobilis
Autorius: bzik
Data: 2017-09-18 10:07:02
žiūrint kurį aprašymą skaityt :)
"Atšalus orams kai kuriomis dienomis elektros sąnaudomis pradėjau pasiekti
ypatingai taupaus dyzelinio ar hibridinio automobilio sąnaudų ribą."
"paskutinę vasario dieną džiuginusi šiluma pirmą kartą po ilgo laiko leido
įveikti daugiau nei 100 km viena įkrova. Vidutinis žiemą nuvažiuojamas
atstumas svyruodavo tarp 70 ir 90 km"

"Dainiushas"  wrote in message news:opnpq1$fvj$1@trimpas.omnitel.net...

kažkaip labai jau ten pritempta kad tie EV patraukliau atrodytų :)