Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-21 09:08:45
Matai, as atbulas vazineju praktiskai tik savo ar darbovietes kieme, ten kiekviena kupsta jau zinau, tai parktronikas tik tikslint distancijai, nes vietos centimetrais suskaiciuotos namu kieme, o kitur, parduotuvese pvz statau priekiu.

--
svyt e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/