Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-19 11:08:22
On 2017-07-19 09:27, solara wrote:
> kadangi mano auto iš USA ir 5m amžiaus, tai jame matomai jau gamyklinė
> kamera.
> Gal ne pačioje kameroje bėda, kiek ekrane. Na labai liūdna jo rezoliucija..

Itariu, kad pas tave bazinis ekranas, tik tik tenkinti privalomus
reikalavimus. Aukstesnio lygio komplektacija turetu tureti ir normalu
ekrana...
> o kaip minėjau, saulėtą dieną, kai gaunasi didelis kontrastas (ekranas
> ryškioje šviesoje, tuo tarpu - pati kamera šešėlyje) , tai matau juodą
> vaizdą.

Pasikartosiu - mano auto visada matosi. Esant ryskiai saulei  - puikiai,
NAKTY lyjant lietui kai kada tenka nuvalyti kamera, nes uztiske lasai
ant kameros kraipo vaizda ir duoda atspinzius, jei yra pasaliniu sviesu.
Nuvalius - rodo gerai.

Audrius K.