Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: solara
Data: 2017-07-18 12:36:48
kameros didžiausias minusas - tai saulėta diena. Bent jau per maniškę tuomet
matai lygiai nieko.
Jei pravažiuoji kur purvinu keliu, ar per lietų - irgi nieko gero,
apsitaško, matomumas blogas.

Tada pasigendu pypsiukų... Pypsiukai universaliau. Tik man ir priekyje labai
reikėtų (pas mane tik gale).

"Vytook's"  wrote in message news:okkbf5$3bs$1@trimpas.omnitel.net...

Su Grandžiu važiuoti atbulom net ir aš dar neįpratau, o žmona jau spejo
aikštelėje senam golfui farą sudaužyt. Ant Mitso net žymės neliko - bamperis
kažkox guminis - lankstosi net su ranka paspaudus. Bet vis tiek, reikia
kažką daryti.
Rekomenduokit subj. sprendimą. Pvz. linzė ant galinio stiklo ar duoda ką
nors?
https://www.aliexpress.com/item/TOPS-New-Auto-Car-Wide-Angle-Rear-Lens-Reversing-Parking-Window-Lens-Sticker-Wide-Angle-Rear/32787344279.html
O gal registratorius su galine kamera padės?
https://www.aliexpress.com/item/2017-New-3-0-inch-Dual-Lens-Car-Dvrs-Full-HD-1080P-Car-Dvr-Video-Recorder/32788836239.html