Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-19 08:17:43
On 2017-07-18 12:36, solara wrote:
> kameros didžiausias minusas - tai saulėta diena. Bent jau per maniškę
> tuomet matai lygiai nieko.

O per maniske sauleta diena matosi ypac ryskus vaizdas...
> Jei pravažiuoji kur purvinu keliu, ar per lietų - irgi nieko gero,
> apsitaško, matomumas blogas.

Dar nebuvo taip, kad po keliones nesimatytu (maziau ryskus vaizdas
nesudaro problemu parkuojantis. Jei jau labai apsikta kamera - galima ir
islipus nusivalyti. Tai aktualiau buna nakti, kai daug atspindziu. Bet
paprastai pries vaziuodamas ryte nusivalai, ir to pakanka.

Audrius K.