Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-19 08:11:05
On 2017-07-18 18:03, YZF wrote:
> plius kai kuriose masinose apsinesa purvu ir tada hui nieko nesimato
>
> parktronikai cia optimaliausia

Ir po to retkarciais pasikeiti galini bamperi (kadangi ultragarsinius
jutiklius esu tyrinejas laboratorijos salygomis, zinau eile kliuciu,
kuriu tie parktronikai is principo matyti negali... kolega sekmingai del
to ir sup..so bamperi naujai auto.)

Audrius K.

P.S. Tik kamera. Visada matai, kas uz auto.