Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-19 17:31:34
uzjauciu tavo moteri. tiek raidziu prip*st apie nieka reik but realiu zanuda
gyvenime. Ir net ne apie tribeca sikart.
p.s. ko tu rekauji kas kazkelinta zodi vis? tikas ar kas?

"Audrius K."  parašė naujienų news:okn9p7$nt6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-07-19 11:23, Linas Petkevičius wrote:
> Kamera kaip ir parktronikas yra tik priemone. O su visomis priemonemis,
> kaip ir su ginklu - duok durniui šautuvą, tai į vamzdį prišiks.

Nevykes palyginimas. Parktronikas nuo kameros skiriasi is principo.
Kamera padeda matyti nematomas zonas, ir naudojantis veidrodziais ir
kamera pagereja matomumas  (praktiskai nelieka nematomu zonu), be, to
lengviau ziureti i veidrodzius ir kameros ekrana, nes reikia ziureti tik
i prieki (nera poreikio paziureti per galini stikla). Jei parkuojamasi
tik ziurint i veidrodzius - lieka dar daugiau nematomu zonu ( yra
galimybe kazko nepastebeti uz galiniu stojkiu, ne visoms auto galinio
vaizdo veidrodis dengia visa galini stikla). Bet kuriuo atveju be
kameros lieka zemai uz auto nematoma zona, kurioje gali buti, pvz
atsitupes ar ant bortelio sedintis vaikas ar is zemes kysantis armaturos
galas... Formaliai, parkuojanti be kameros VISADA turetum islipti ir
isitikinti, kad neatsisedo tau nematant koks vaikas. Nors tuo metu, kol
grizi i auto, vaikas gali speti atsisesti...

Parktronikas garsu pagal ideja turetu ispeti apie kliuti. Bet gali (kaip
cia buvo teigta 1 karta is simto) ir neispeti. Dauguma cia, kurie
naudojasi parktronikais, parkuoja pagal garsa, niekaip nematydami, kas
yra zemai uz auto - pasitiki parktroniku.... Taigi, jei parktronikus
naudoji kartu su kamera ir veidrodziais tam, kad ispetu, jog kazka
praziurejai - viska OK. Taciau teigti - kad parktronikai geriau uz
kamera yra visiska nesamone, nes parktronikai del savo nepatikimumo gali
tik  PAPILDYTI kaip papildoma apsaugos/ispejimo priemone esamas
vizualinio stebejimo priemones (veidrodzius ir kameras).

Audrius K.