Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-19 11:11:38
On 2017-07-19 09:44, none wrote:
> JAV važinėjaus su nauju Chevrolet Equinox, kuriame buvo tik kamera, bet
> nebuvo pypsiukų. Situacija analogiška - matosi nelabai gerai, ypač
> tamsoje - jau geriau tik pypsiukai, nei tik kamera.

Mano vazinetas jav chevy traverse turejo tik tokia problema - mazas
ekranas (as idprates prie didelio). Ir ta problema buvo tik todel, kad
ten nebuvo gamyklines navigacijos ir ekranelis buvo veidrodyje. Su
navigacija butu buves normalus didelis ekranas. -  Cia jei diskutuoti
apie amerikonus.

Audrius K.