Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-19 12:51:16
On 2017-07-19 11:44, Dainiushas wrote:
> ai, tavo tikėjimas į kamerą, kaip ir į kitus dalykus kuriais tiki, labai
> gilus :)

Nu. apie 430tkm, ir parkavimas su kamera iki siol dziugina. Su outbacku
parkuotis gerokai sunkiau, Kazkiek vazinejau auto su parktronikais -
kadangi zinau, kad jie ne visada ispeja apie kliuti (skirtingai nuo kitu
cia diskutuojanciu), tai man jie ne tik kad nepadeda, o daugiau savo
pypsejimu trukdo (pasitiketi jais vis vien negali, turi isitikinti
vizualiai, kad nera kliuties. Tai nafig man tas pypsejimas)

Audrius K.