Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Kenis
Data: 2017-07-19 14:15:38
Nu. Draugelis su nuosavu nauju X-trailu Prahoj parkavosi atbulas, yra
kamera, parktronikai, "dronas", mes išlipę stovėjom žiūrėjom...baigėsi
tuo, kad atsirėmė į stovinčią auto už jo ir tai po to kai mes jau
fiziškai rankom per kėbulą daužyt pradėjom mol "stok!"...per kamerą matė
tą auto už saves, bet neįvertino atstumo iki jos, nors parktronikas jau
pypė ištisai....pasitikėjo kamera. Vairuoja ne pirmą dešimtį metų.