Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-21 09:05:43
As neturiu draudimo, man jo nereikia, neapsimoka man. Draudimas i nuostoli nedirba, o jei as statistiskai dauzau masinas reciau, reiskia draudimui permoku.
Cia nebent is baimes nusipirkus nauja lizingu, kad vdrug kas ir lieki be nieko aktualu, man kai masina menesio uzdarbio lygio, o ju nesu ne vienos per paskutinius 20 metu dauzes, (ir isvis, del savo kaltes tik ralio trasoj) kasko yra neracionalus sprendimas.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/