Tema: Re: Parktronikas vs kamera vs linze
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-19 11:23:50
Kamera kaip ir parktronikas yra tik priemone. O su visomis priemonemis, kaip
ir su ginklu - duok durniui šautuvą, tai į vamzdį prišiks.

On 2017-07-19 11:07, YZF wrote:
> As tau jau parasiau jog nevisada matai kas gale, plius kai vaziuoji tai
> nori ziureti ir i sonus t.y. veidrodelius kad kokio stulpo neuzkabinti
> todel garsinis signalas vienareiksmiskai geriau. Atveju kai parktronikas
> ko nors nepagauna turbut buna 1 is 100

Tai reiskia, kad 1 karta is 100 parkavimu i kazka ivaziuosi. Kadangi
parkuojamasi ne karta per diena, tai reiskia, kad parkuojant pagal
parktronikus dauzysi auto kiekviena menesi. Nuostaii pagalbine sistema
:-))) Be to, is kur zinoti, kada tas 1 is simto kartas????    Tuo tarpu
su kamera matau visada :-)

Audrius K.