Tema: Re: ?
Autorius: Salas
Data: 2017-05-04 07:59:56
http://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/grozio-chirurgijos-klientu-duomenis-pavoge-programisiai-atvirai-reketuoja-klinika-tai-tik-verslas-663-792036

"Koncentruojamės į vidutinio dydžio įmones, valdančias jautrią
informaciją. Dalis jų, tokia kaip UAB „Grožio chirurgija“, buvo visiškai
neapsaugota. Jie dabar sako, kad jie buvo „nulaužti“. Mes galime
pasakyti „ne“, jūs nebuvote nulaužti – durys buvo atidarytos, mes tik
užėjome."

„Man žinomas vienas atvejis, kad kažkas lyg ir nusipirko, lyg ir nėra
(duomenų – red.). Bet aš į internetą nelandžioju, nes bijau, kad jie
gali mane sekti ir pričiupti“, – sako J.Staikūnas.

:D