Tema: Re: ?
Autorius: ManXP
Data: 2017-04-26 11:54:36
Ju saitas sukasi ant WP. Uztenka paziuret i nupistus duomenis, ir ten i WP
plugina tikrai nepanasu, kas reiskia, kad sukosi ant atskiros DB. Ir esu
tikras, kad DB sukosi ant skirtingo serverio, kad nebutu taip, jog smigus
puslapiui, sminga ir visa klientu DB.

O kas del prisijungimo prie servo is namu, tai visam pasauly taip daro juk,
ir jungiasi per SSH paprastai. Nes pats isivaizduok - stovi servas kur nors,
o tau reikia updeita paleist ar dar kazka padaryt. Juk nevaziuosi i fizine
servo buvimo vieta?

"Salas"  wrote in message news:odpmnq$f3g$1@trimpas.omnitel.net...

Ta ju vidine DB greiciausiai turi web based GUI.
Kaskas prasiskanavo IP, rado listening portus, prasiskanavo su
vulnerability scaneriu, rado neuzpatchintas vietas ir exploitino.
Dar vienas variantas, adminas pasidare port forwardinga RDP protokolui i
serva, kad pakonfigint galetu is namu. Paswordui nulauzti galejo uztekti
ir paprastos dictionary atakos.
Aisku cia tik speliones, labai idomu butu pamatyti kur tas ju vidinis
puslapis ir DB hostinamas, ir kaip viskas sukonfiginta.