Tema: Re: ?
Autorius: ABLomas
Data: 2017-04-28 23:36:34
On 2017.04.28 22:32, amenox wrote:
> Tai o jei būtų bašliavę adminui kaip barklyje ir visvien būtų nubombine
> duomenis per kažkokią skylę? Kas tada? Niekas nekaltas aplinka kalta? :)

Normaliai bašliuojant adminas galėtų sekiuričiaus audito rezultatais
mostaguot.
Ne, pačios problemos tai nepanaikintų, bet primesk, ant kiek rimtesnės
antraštės būtų - "kompanija ėmėsi visų saugumo priemonių, duomenų
priežiūros tvarką auditavo rimtos kontoros X, Y ir Z, bet šiuo atveju
kontorai tai nepadėjo".
Ir kiek tai rimčiau atrodytų vazojantis su nepatenkintu klientu - "jūs
pydarai padėjot mano fotkes viešai praktiškai be apsaugos, visiškai
nesirūpinote klientais" vs "girdėjau, kad stengėtės, bet deja nepadėjo.
Ką darom???"

Ne nu nėr skirtumo aišku. Kai pirmas kartas ant svieto tai net
nepažiūrėsi, kaip kitiems baigės, belieka axujienom ekspertinėm nuomonėm
svaidytis.